• Home
  • Rreth Nesh
    • OBJEKTIVAT
    • STAFI DREJTUES
    • TRANSPARENCA FINANCIARE
    • AKTET LIGJORE / RREGULLORET
  • PROJEKTET
    • PROJEKTE TË PËRFUNDUARA
    • PROJEKTE NË VIJIM
    • DONATORËT NË PROJEKTE
  • AKTIVITETE
    • KONFERENCA
    • REKOMANDIME
    • DEKLARATA
    • BASHKËPUNIME
    • PËRMBLEDHJE VJETORE
  • PUBLIKIME
    • BOTIME / STUDIME
    • RAPORTE MONITORIMI
  • MEDIA & THIRRJE
    • LAJME NGA ISP
    • THIRRJE / SHPALLJE
    • ARKIVI MEDIATIK
  • KONTAKTO
No Result
View All Result
  • Home
  • Rreth Nesh
    • OBJEKTIVAT
    • STAFI DREJTUES
    • TRANSPARENCA FINANCIARE
    • AKTET LIGJORE / RREGULLORET
  • PROJEKTET
    • PROJEKTE TË PËRFUNDUARA
    • PROJEKTE NË VIJIM
    • DONATORËT NË PROJEKTE
  • AKTIVITETE
    • KONFERENCA
    • REKOMANDIME
    • DEKLARATA
    • BASHKËPUNIME
    • PËRMBLEDHJE VJETORE
  • PUBLIKIME
    • BOTIME / STUDIME
    • RAPORTE MONITORIMI
  • MEDIA & THIRRJE
    • LAJME NGA ISP
    • THIRRJE / SHPALLJE
    • ARKIVI MEDIATIK
  • KONTAKTO
No Result
View All Result
Instituti i Studimeve Politike
No Result
View All Result

KED dhe sistemi gjyqësor, nevoja për transparencë e standardeve më të larta

4 years ago
KED (Këshilli i Emërimeve në Drejtësi) është organi që zgjedh kandidatët për në Gjykatën Kushtetuese. KED cakton relator për secilin kandidat, merr informacionet nga institucionet, bën vlerësimin e kritereve dhe në fund merr vendimin final. Mbi bazën e kësaj praktike KED ka vendosur në rreth 65-70% të rasteve skualifikimin e kandidatëve për mungesë dokumentacioni ose për mosplotësim të kritereve për kandidim. Gjatë vitit të fundit së paku në 5 raste kandidatët janë ankuar në Gjykatën Administrative dhe kanë fituar çështjen, duke detyruar KED të rimarrë në proces shqyrtimi kandidatët e rrëzuar.
Kjo praktikë duket ligjore dhe është normale në një sistem konkurrimi dhe gjyqësor të pavarur, por krijon problematikë e shqetësim kur shohim se dy institucione, KED dhe Gjykata Administrative kanë vlerësim të ndryshëm për të njëjtën gjë, p.sh, për leximin e viteve të punës së një kandidati. Kjo e dhënë duhej të ishte e standardizuar dhe e verifikueshme, fakti që ka interpretime të ndryshme, të krijohet përshtypja se kriteret janë me më shumë se një standard dhe secili institucion, përfshirë KED dhe Gjykata Administrative, e lexojnë ligjin në forma të ndryshme.
A kemi të bëjmë me interpretim juridik, me konflikte interesi, me influenca të jashtme, etj, mbetet e paqartë, por fakti është se KED dhe Gjykata Administrative vijojnë të kenë vendimmarrje të ndryshme për të njëjtët persona dhe se procesi për plotësimin e vendeve vakante në Gjykatën Kushtetuese vijon të marrë shumë më tepër kohë sesa procedura e parashikuar kushtetuese.
Zgjidhja? Më shumë transparencë në procesin vendimmarrës në KED dhe në Gjykatë? Më shumë saktësi e përgjegjësi të institucioneve në nxjerrjen dhe leximin e akteve administrative që nxjerrin vetë? Më shumë koordinim midis institucioneve për të investuar në standarde më të larta të reformës në drejtësi? Më shumë përfshirje të publikut në procesin e kandidimeve dhe vendimmarrjes? Më shumë masa mbrojtëse ndaj ndikimeve të jashtme, konfliktit të interesit ose të influencave? Një standardizim i procedurë konkurruese dhe asaj ligjore?
Instituti i Studimeve Politike (ISP), i cili me mbeshtetjen e OSFA Albania po monitoron aktivitetin e KED dhe institucioneve te reja te drejtesise vlereson se secili rekomandim vlen, por mbi të gjitha, institucionet e reja, sidomos KED, duhet të luajë një rol më aktiv në forcimin e klimës së besimit për praktikat vendimmarrëse, për shumë meritokraci, transparencë dhe cilësi gjykimi e vendimi.
ShareTweet

Të ngjashme

ISP: Kuvendi, devijim kritik nga afatet ligjore mbi zgjedhjen e anëtarëve të KLGJ-së dhe KLP-së
DEKLARATA

ISP: Kuvendi, devijim kritik nga afatet ligjore mbi zgjedhjen e anëtarëve të KLGJ-së dhe KLP-së

Standarde për vetingun? ISP: Koha për auditim profesional, bilanc dhe llogaridhënie
ANALIZA

Standarde për vetingun? ISP: Koha për auditim profesional, bilanc dhe llogaridhënie

GJK 1992-2023: Drejtuesit, modelet, bilanci dhe sfidat e Gjykatës (aktuale) Kushtetuese
ANALIZA

GJK 1992-2023: Drejtuesit, modelet, bilanci dhe sfidat e Gjykatës (aktuale) Kushtetuese

DEKRIMINALIZIMI
DEPUTETI IM
MUZEU I MEMORIES
HARTA E KUJTESËS
KRIMET ZGJEDHORE
Instituti i Studimeve Politike

© 2022 INSTITUTI I STUDIMEVE POLITIKE

Navigo

  • HOME
  • MAIN OBJECTIVES
  • PUBLICATIONS
  • NEWS FROM ISP

Follow Us

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Home
  • Rreth Nesh
    • OBJEKTIVAT
    • STAFI DREJTUES
    • TRANSPARENCA FINANCIARE
    • AKTET LIGJORE / RREGULLORET
  • PROJEKTET
    • PROJEKTE TË PËRFUNDUARA
    • PROJEKTE NË VIJIM
    • DONATORËT NË PROJEKTE
  • AKTIVITETE
    • KONFERENCA
    • REKOMANDIME
    • DEKLARATA
    • BASHKËPUNIME
    • PËRMBLEDHJE VJETORE
  • PUBLIKIME
    • BOTIME / STUDIME
    • RAPORTE MONITORIMI
  • MEDIA & THIRRJE
    • LAJME NGA ISP
    • THIRRJE / SHPALLJE
    • ARKIVI MEDIATIK
  • KONTAKTO

© 2022 INSTITUTI I STUDIMEVE POLITIKE