• Home
  • Rreth Nesh
    • OBJEKTIVAT
    • STAFI DREJTUES
    • TRANSPARENCA FINANCIARE
    • AKTET LIGJORE / RREGULLORET
  • PROJEKTET
    • PROJEKTE TË PËRFUNDUARA
    • PROJEKTE NË VIJIM
    • DONATORËT NË PROJEKTE
  • AKTIVITETE
    • KONFERENCA
    • REKOMANDIME
    • DEKLARATA
    • BASHKËPUNIME
    • PËRMBLEDHJE VJETORE
  • PUBLIKIME
    • BOTIME / STUDIME
    • RAPORTE MONITORIMI
  • MEDIA & THIRRJE
    • LAJME NGA ISP
    • THIRRJE / SHPALLJE
    • ARKIVI MEDIATIK
  • KONTAKTO
No Result
View All Result
  • Home
  • Rreth Nesh
    • OBJEKTIVAT
    • STAFI DREJTUES
    • TRANSPARENCA FINANCIARE
    • AKTET LIGJORE / RREGULLORET
  • PROJEKTET
    • PROJEKTE TË PËRFUNDUARA
    • PROJEKTE NË VIJIM
    • DONATORËT NË PROJEKTE
  • AKTIVITETE
    • KONFERENCA
    • REKOMANDIME
    • DEKLARATA
    • BASHKËPUNIME
    • PËRMBLEDHJE VJETORE
  • PUBLIKIME
    • BOTIME / STUDIME
    • RAPORTE MONITORIMI
  • MEDIA & THIRRJE
    • LAJME NGA ISP
    • THIRRJE / SHPALLJE
    • ARKIVI MEDIATIK
  • KONTAKTO
No Result
View All Result
Instituti i Studimeve Politike
No Result
View All Result

Mbi funksionimin e Regjistrit të Transparencës në Kuvend

1 year ago

Bazuar në Kodin e Sjelljes (2018) dhe mbi Kodin e Sjelljes për anëtarët e Komisionit Evropian (C(2018)0700), Kuvendi ynë duhet të detyrojë deputetët që të bëhen takime vetëm me OJF-të dhe lobistë të regjistruar në Regjistrin e Transparencës. Kjo kërkon ndryshime në Rregullore.

Problematika e konstatuar? ISP ka konstatuar raste kur, drejtues të komisioneve parlamentare dhe deputetë relatorë të ligjeve kanë zhvilluar takime dhe negociata jo publike dhe të padokumentuara me grupe interesi dhe aktorë të tjerë, të cilët nuk janë pjesë e regjistrit në Kuvend.

 Zgjidhje dhe rekomandime? Kuvendi duhet të adresojë problematikën dhe të bëj ndryshime në Rregullore për të siguruar një transparencë më të madhe të procesit konsultativ dhe të standardeve të Kodit të Sjelljes.

Ky infografik është realizuar në kuadër të projektit “Një parlament me integritet: Kodi i Sjelljes, Transparenca dhe Llogaridhënia”, i cili po zbatohet nga ISP me mbështetjen financiare të Programit të Granteve të Vogla të Komisionit për Demokraci të Ambasadës së SHBA në Tiranë. Opinionet, gjetjet, konkluzionet dhe rekomandimet e shprehura janë të ISP-së dhe nuk përfaqësojnë domosdoshmërisht ato të Departamentit të Shtetit.

 

 

 

ShareTweet

Të ngjashme

ISP Studimi: Kuvendi në Shqipëri nuk lufton konfliktin e interesit të deputetëve
A parliament with integrity: Code of Conduct, Transparency and Accountability

ISP Studimi: Kuvendi në Shqipëri nuk lufton konfliktin e interesit të deputetëve

Kodi i Sjelljes dhe Rregullorja e parlamentit, gjetje dhe rekomandime përmirësuese 2024
A parliament with integrity: Code of Conduct, Transparency and Accountability

Kodi i Sjelljes dhe Rregullorja e parlamentit, gjetje dhe rekomandime përmirësuese 2024

Tryezë mbi aktivitetin parlamentar: Kodi i Sjelljes, Transparenca dhe Llogaridhënia
A parliament with integrity: Code of Conduct, Transparency and Accountability

Tryezë mbi aktivitetin parlamentar: Kodi i Sjelljes, Transparenca dhe Llogaridhënia

DEKRIMINALIZIMI
DEPUTETI IM
MUZEU I MEMORIES
HARTA E KUJTESËS
KRIMET ZGJEDHORE
Instituti i Studimeve Politike

© 2022 INSTITUTI I STUDIMEVE POLITIKE

Navigo

  • HOME
  • MAIN OBJECTIVES
  • PUBLICATIONS
  • NEWS FROM ISP

Follow Us

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Home
  • Rreth Nesh
    • OBJEKTIVAT
    • STAFI DREJTUES
    • TRANSPARENCA FINANCIARE
    • AKTET LIGJORE / RREGULLORET
  • PROJEKTET
    • PROJEKTE TË PËRFUNDUARA
    • PROJEKTE NË VIJIM
    • DONATORËT NË PROJEKTE
  • AKTIVITETE
    • KONFERENCA
    • REKOMANDIME
    • DEKLARATA
    • BASHKËPUNIME
    • PËRMBLEDHJE VJETORE
  • PUBLIKIME
    • BOTIME / STUDIME
    • RAPORTE MONITORIMI
  • MEDIA & THIRRJE
    • LAJME NGA ISP
    • THIRRJE / SHPALLJE
    • ARKIVI MEDIATIK
  • KONTAKTO

© 2022 INSTITUTI I STUDIMEVE POLITIKE