• Home
  • Rreth Nesh
    • OBJEKTIVAT
    • STAFI DREJTUES
    • TRANSPARENCA FINANCIARE
    • AKTET LIGJORE / RREGULLORET
  • PROJEKTET
    • PROJEKTE TË PËRFUNDUARA
    • PROJEKTE NË VIJIM
    • DONATORËT NË PROJEKTE
  • AKTIVITETE
    • KONFERENCA
    • REKOMANDIME
    • DEKLARATA
    • BASHKËPUNIME
    • PËRMBLEDHJE VJETORE
  • PUBLIKIME
    • BOTIME / STUDIME
    • RAPORTE MONITORIMI
  • MEDIA & THIRRJE
    • LAJME NGA ISP
    • THIRRJE / SHPALLJE
    • ARKIVI MEDIATIK
  • KONTAKTO
No Result
View All Result
  • Home
  • Rreth Nesh
    • OBJEKTIVAT
    • STAFI DREJTUES
    • TRANSPARENCA FINANCIARE
    • AKTET LIGJORE / RREGULLORET
  • PROJEKTET
    • PROJEKTE TË PËRFUNDUARA
    • PROJEKTE NË VIJIM
    • DONATORËT NË PROJEKTE
  • AKTIVITETE
    • KONFERENCA
    • REKOMANDIME
    • DEKLARATA
    • BASHKËPUNIME
    • PËRMBLEDHJE VJETORE
  • PUBLIKIME
    • BOTIME / STUDIME
    • RAPORTE MONITORIMI
  • MEDIA & THIRRJE
    • LAJME NGA ISP
    • THIRRJE / SHPALLJE
    • ARKIVI MEDIATIK
  • KONTAKTO
No Result
View All Result
Instituti i Studimeve Politike
No Result
View All Result

ISP: Me vonesë 8 muaj MD miraton aktet nënligjore të ligjit mbi noterinë

5 years ago

Ministria e Drejtësisë e ka në emërtim fjalën “drejtësi” dhe pritshmëria është që ajo të jetë institucioni ekzekutiv më korrekt në zbatimin e ligjit. Kjo, sidomos kur vetë Ministria e Drejtësisë inicion ligje, të cilat i ngarkojnë asaj përgjegjësi e detyra. Një rast tipik është ligji 110/2018 “Për noterinë” miratuar në dhjetor 2018 dhe hyrë në fuqi në janar 2019. Sipas nenit 143 të gjitha aktet nënligjore do të duhej të miratoheshin brenda 9 muajsh, pra brenda muajit shtator 2019, ndërkohë që disa prej akteve nënligjore kishin afat edhe më të shkurtër, 3, 4, ose 6 mujor. Aktualisht jemi në qershor 2020, pra rreth 8-9 muaj nga periudha brenda të cilës, Ministria e Drejtësisë duhej të miratonte aktet nënligjore në funksion të ligjit 110/2018. Ligji pa aktet nënligjore është i pazbatueshëm ndaj miratimi i tyre shënon de facto edhe fillimin e zbatimit real e integral të ligjit. Në fakt, Ministria e Drejtësisë nuk i ka miratuar aktet nënligjore brenda detyrimit ligjor prej 9 muajsh, as brenda vitit dhe vetëm më 17 qershor 2020 në Fletoren Zyrtare janë publikuar pjesa më e madhe e tyre. Në krahasim me disa raste të tjera më shqetësuese ku nxjerrja e akteve nënligjore vonohet në 3-5 vite, ky duhet konsideruar lajm i mirë!

Sipas ekspertëve të ISP, teoria se 6-10 muaj vonesë nuk prishin punë përveçse argument e alibi e dobët, përbën edhe shkelje ligjore nga përgjegjësia e institucionit në raport me ligjin 110/2018, në raport me matricën ligjore të miratuar për vitin 2020 dhe në raport me ligjin për organizimin dhe funksionimin e KM të vitit 2003. Dhe kur ka shkelje ligjore, sidomos nga Ministria e Drejtësisë dhe sidomos për sektorë si noteria që ka 1000 probleme për të zgjidhur, shqetësimi bëhet më i madh për ligjin, shtetin dhe qytetarin.

Instituti i Studimeve Politike (ISP) është duke monitoruar nxjerrjen e akteve nënligjore dhe impaktin e mungesës apo vonesës së tyre. Gjetjet tona janë vazhdimisht publike dhe qëllimi është nxitja e institucioneve të respektojnë ligjin dhe detyrimet prej tij, pra ligjet që miratohen të bëhen të zbatueshme. Një nga sugjerimet e ISP është që Kuvendi të miratojë ligjet vetëm kur ato shoqërohen në komisione edhe me draftet e akteve nënligjore, pra kur të krijohet bindja që ligji do të zbatohet apo që Kuvendi e Qeveria të krijojnë një database publike të detyrimeve të tyre në afate për nxjerrjen e akteve nënligjore. Nëse njëri ose të dy këto rekomandime do të merren në konsideratë, ligjet do të bëheshin të zbatueshme, hapësira për abuzim e korrupsion do zvogëlohej, impakti për shtetin e shoqërinë do të ishte pozitiv, – një nevojë e madhe për një vend që synon procesin integrues dhe rritjen e standardeve të shtetit të së drejtës.

 

ShareTweet

Të ngjashme

Zgjedhjet 2025: Raport mbi aktivitetet e raportuara dhe keqpërdorimin e burimeve shtetërore
ANALIZA

Zgjedhjet 2025: Raport mbi aktivitetet e raportuara dhe keqpërdorimin e burimeve shtetërore

Mbi kufizimet në kandidimin për deputet / angazhimin elektoral
ANALIZA

Mbi kufizimet në kandidimin për deputet / angazhimin elektoral

Mandatet parlamentare 2009-2025 dhe impakti i tyre në përfaqësimin politik
ANALIZA

Mandatet parlamentare 2009-2025 dhe impakti i tyre në përfaqësimin politik

DEKRIMINALIZIMI
DEPUTETI IM
MUZEU I MEMORIES
HARTA E KUJTESËS
KRIMET ZGJEDHORE
Instituti i Studimeve Politike

© 2022 INSTITUTI I STUDIMEVE POLITIKE

Navigo

  • HOME
  • MAIN OBJECTIVES
  • PUBLICATIONS
  • NEWS FROM ISP

Follow Us

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Home
  • Rreth Nesh
    • OBJEKTIVAT
    • STAFI DREJTUES
    • TRANSPARENCA FINANCIARE
    • AKTET LIGJORE / RREGULLORET
  • PROJEKTET
    • PROJEKTE TË PËRFUNDUARA
    • PROJEKTE NË VIJIM
    • DONATORËT NË PROJEKTE
  • AKTIVITETE
    • KONFERENCA
    • REKOMANDIME
    • DEKLARATA
    • BASHKËPUNIME
    • PËRMBLEDHJE VJETORE
  • PUBLIKIME
    • BOTIME / STUDIME
    • RAPORTE MONITORIMI
  • MEDIA & THIRRJE
    • LAJME NGA ISP
    • THIRRJE / SHPALLJE
    • ARKIVI MEDIATIK
  • KONTAKTO

© 2022 INSTITUTI I STUDIMEVE POLITIKE